Podsumowanie akcji #hot16challenge2
Written by Redakcja on 29 września 2020
3 kwietnia bieżącego roku, na kanał SBM Label trafiła gorąca szesnastka Solara, osoby współtworzącej brand SBM. Ten prawie dwuminutowy film udostępniony na YouTube zapoczątkował akcje zbierania pieniędzy potrzebnych do walki z COVID-19. Akcja dobiegła końca, a liczby są oszałamiające!
Ilość szesnastek jakie pojawiły się w przestrzeni wirtualnej jest oszałamiająca. Wszyscy nominowani dołożyli starań, by cały challenge poniósł się dalej i dzięki niemu, udało się zebrać kwotę bliską 4 milionów złotych.
Dzięki akcji szpitale zostały wyposażone 208 500 par rękawiczek, 62 500 maseczek, 5 740 przyłbic, 4 127 kombinezonów ochronnych, 7 urządzeń do dezynfekcji NOCOWALL oraz 7 karetek pogotowia. Łącznie do akcji dołożyło się ponad 95 500 osób i dzięki serwisowi siepomaga w ręce stojących za „niebieską wstęgą” trafiła ogromna kwota wsparcia prosto z serca.
Hip Hop wygrał chciałoby się rzec, jednak w tej edycji mogliśmy usłyszeć szesnastki nie tylko rapowych artystów. W wyzwaniu udział wzięli nie tylko raperzy, ale też: sportowcy, aktorzy, youtuberze, politycy czy nawet tata Maty, członka labelu SBM. Z początku słychać było negatywny odbiór angażu ludzi spoza „branży„, jednak finalnie liczyło się wsparcie dla COVID-19.
Odzew przy akcji spełnił wszystkie oczekiwania i przez chwile, gorącą szesnastką żyła cała Polska. Przełomowym momentem było nominowanie artystów zza granicy i tak mogliśmy usłyszeć ciekawą szesnastkę MR POLSKA, czy gościnny feat Dario – postaci z serialu „Ślepnąc od świateł„, który swoją przemowę wygłosił prosto z gorącej Argentyny.
Można śmiało powiedzieć, że beef z koronawirusem wygrany. Na całym świecie powstało w ramach akcji 1429 zwrotek z czego 1349 w Polsce. Dziękujemy wszystkim za wsparcie i liczymy na jeszcze więcej dobrego serca w walce ze złem tego świata. Razem tworzy się jedność, największą siłę!